úterý 19. března 2019

Výnos portfolia 16,23 procenta (index 0,24%)


Moje portfolio od poslední inventury dne 9. listopadu 2018 k dnešnímu dni (13. března 2019) má zisk 11,13 procenta, což v přepočtu na roční výnos dělá 16,23 procenta. Index S&P 500 má v tomto období výnos pouhých 0,08 procenta, což v přepočtu na rok dělá 0,24 procenta.

Portfolio:


Akcie

Váha v portfoliu
CRST
Crest Nicholson (GBP)
17,8
BATS
British American Tobacco (GBP)
24,1
INDY
iShares India 50 (USD)
6,3
RENA
Renault (€)
13,0
BRKb
Berkshire Hathaway (USD)
12,7
FNDE
Schwab amental EM Large Company (USD)
5,9
MPLX
MPLX LP (USD)
8,0
BMWG_p
BMW Pref (€)
11,8


Akcie jsou seřazeny dle výkonnosti.

3 komentáře:

  1. Zdravím,
    velice krásné portfolio s ještě krásnějšími výsledky. Smím se Vás prosím zeptat, přes jakou platformu tyto akcie držíte a obchodujete? Děkuji moc za Vaši vstřícnost.
    S pozdravem Radek

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, používám dle trhu FIO, Lynxbroker a Patria

    OdpovědětVymazat
  3. Přečtěte si prosím pozorně, pečlivě si přečtěte
    Ahoj všichni, chci se podělit o své zkušenosti na této platformě. Chvíli jsem slyšel o Blank Atm, přihlásil jsem se prostřednictvím několika lidí, ale byl jsem podváděn, dokud jsem nezjistil, že pan George mě osvobodil od podvodu. Do 5 dnů od podání žádosti jsem obdržel svou prázdnou kartu ATM a vyzkoušel ji. Šifrované karty v bankomatech a pokladnách, moje největší překvapení, byl jsem schopen vybrat 3000 $, což je denní sazba, o kterou jsem žádal. Abych byl upřímný, nehrozí žádné riziko, karta není vystopovatelná a existuje infračervený signál, který během výběru blokuje CCTV. Právě jsem zaplatil školné své dcery a vyčistil hypoteční dluh, byl jsem také bohatší a začal hodně. Pan George je opravdu plavčík a je velmi upřímný. Můžete ho kontaktovat na následující e-mailové adrese: blankatm402@outlook.com
    Vše nejlepší

    OdpovědětVymazat