čtvrtek 26. května 2011

Odcházíme od Komerční banky

Je to neuvěřitelné, ale moje firma používá Komerční banku již 19 let. Občas jsem měl s Komerční bankou potíže, ale nakonec se vše vždy nějak zvládlo. Nejslabším článkem Komerční banky bylo její internetové bankovnictví. Trvalo jim to roky, ale dnes je nakonec dobře použitelné. Dokonce lze i nastavit přes internet povolení inkasa. To ještě před několika měsíci pro právnické osoby nešlo.

Při účetní uzávěrce za rok 2010 jsme zjistili, že máme na jednom bankovním účtu strženo několikrát pár korun a nevíme o co jde. Částku bylo nutné zaúčtovat. Zavolal jsem na pobočku abych platbu vyreklamoval a sdělili mi o co jde. Paní na pobočce mě požádala, abych se dostavil osobně. Na to nemám čas a odmítl jsem. Věc jsem tedy chtěl reklamovat písemně. Na to mě zaměstnankyně Komerční banky upozornila, že pro mojí ochranu, musí být podpis na reklamaci notářsky ověřen. Asi mě chtěla donutit, abych osobně přišel. Oznámil jsem jí, že si na ní budu stěžovat a stížnost jsem skutečně poslal.

Po několika dnech mi došla písemně odpověď. V té jsem se dozvěděl, že reklamace skutečně nemusí být notářsky ověřena, ale jinak není žádný problém. Pracovnice mi podle nich všechny nejasnosti do telefonu vysvětlila. Lži jako když tiskne, protože se se mnou odmítla po telefonu bavit. Nakonec se Komerční banka ze lží usvědčila sama. Za několik dalších pár dnů došel od Komerční banky další dopis. V něm písemně platby vysvětlují.

Asi bych to moc neřešil. Naštvalo mě, že místo aby věc prošetřili, brání svého zaměstnance a ze mě dělají lháře a hlupáka. Jenom na poplatcích platíme Komerční bance asi 10000,- Kč za rok. Takto špatné služby mohu dostat i jinde a zadarmo. Možná spíše lepší.

Zřídil jsem účty u FIO banky. Všechny platby tam převedl a účty a platební karty u Komerční banky zrušil. O zkušenostech s FIO bankou chystám samostatný článek. Musím tedy závěrem poděkovat pracovnici Komerční banky, která mě donutila od nich odejít. Ušetřit 10000,- je dobrý závěr.

Žádné komentáře:

Okomentovat