pátek 10. května 2019

Kniha Petr Čermák: Investice do akcií

Kniha má podtitul "Základy value investování", který obsah knihy popisuje daleko lépe. Kniha od
Titulní strana knihy
českého autora, je na českém trhu dost jedinečná. Přístupným jazykem popisuje, jak vybírat akcie, které jsou na na akciovém trhu podceněny vůči své vnitřní hodnotě. Kniha by se jistě dobře prodávala i v zahraničí, ale v Česku je hvězdou.
První část knihy pojednává o vlastním value (hodnotovém) investorovi. Jaký má vztah k riziku a jak se v základě zajistit proti ztrátě. Druhá část knihy popisuje historii vývoje cen akcií opět v pohledu hodnotového investora. Další část patří psychologickým vlivům a srovnání výkonnosti s profesionálními správci portfolií a indexy trhů. Poslední část knihy je nejrozsáhlejší a je zde několik postupů, jaké akcie vybírat, jak je porovnávat  a jak vést portfolio management.
Knihu mohu doporučit každému, který se zajímá o velue/hodnotové investování do akcií a doufám, že takových knih bude v Česku od českých autorů více.

Nakladatelství Brána; ISBN978-80-7584-068-4; počet stran 268, pevná kvalitní vazba; v nakladatelství lze aktuálně zakoupit za 280,- Kč

2 komentáře:

  1. Autor má i super aktualizovaný web http://investicedoakcii.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Přečtěte si prosím pozorně, pečlivě si přečtěte
    Ahoj všichni, chci se podělit o své zkušenosti na této platformě. Chvíli jsem slyšel o Blank Atm, přihlásil jsem se prostřednictvím několika lidí, ale byl jsem podváděn, dokud jsem nezjistil, že pan George mě osvobodil od podvodu. Do 5 dnů od podání žádosti jsem obdržel svou prázdnou kartu ATM a vyzkoušel ji. Šifrované karty v bankomatech a pokladnách, moje největší překvapení, byl jsem schopen vybrat 3000 $, což je denní sazba, o kterou jsem žádal. Abych byl upřímný, nehrozí žádné riziko, karta není vystopovatelná a existuje infračervený signál, který během výběru blokuje CCTV. Právě jsem zaplatil školné své dcery a vyčistil hypoteční dluh, byl jsem také bohatší a začal hodně. Pan George je opravdu plavčík a je velmi upřímný. Můžete ho kontaktovat na následující e-mailové adrese: blankatm402@outlook.com
    Vše nejlepší

    OdpovědětVymazat